the Breach

  

/start the Breach protocol
/run Late Pladge

Wraz z Ludus Magnus Studio przygotowaliśmy kampanię przedsprzedażową ich najnowszej gry The Breach,
która dzięki naszemu wydawnictwu ukaże się w tym samym czasie co wersja Kickstarter i z tą samą zawartością
w języku polskim. To jest LATE PLEDGE pierwszej przedsprzedaży.

Poniżej znajdziecie opis gry, jej zawartość, rozgrywkę oraz odblokowane Cele Dodatkowe z Kickstartera,
a także video recenzje, możliwe nagrody do kupienia i wiele innych ciekawych informacji na temat gry.

GORĄCO ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU W NASZYM PROJEKCIE!

Late Pladge przedsprzedaży potrwa do 17 września 2023r. do godziny 22:00,

Gier spodziewamy się w naszym magazynie w listopadzie 2023r.
jednak termin ten może ulec zmianie i jest to zależne od głównego wydawcy.


The Breach to rywalizacyjna gra Net Crawler dla 1-4 graczy, trwająca około
25 minut/gracza, w której gracze próbują włamać się do bazy danych Gene.sys w celu kradzieży tajnych informacji.

Każdy gracz jest Breacherem, cyfrowym buntownikiem, kierującym się swoimi ideałami lub interesami Frakcji do której należy. Planszą gry jest Gene.sys, wirtualny wszechświat o tajemniczym pochodzeniu, obecnie kontrolowany przez Korporację Achab. Wewnątrz przechowuje ona i ukrywa niewyobrażalną wiedzę i technologie, których postępujące dekodowanie pozwoliło Korporacji rozszerzyć swoje wpływy i władzę nad całą planetą w ciągu zaledwie kilku krótkich miesięcy.

Po włamaniu się do bazy danych Avatary Breacherów będą musiały stawić czoła kilku niebezpieczeństwom: nie tylko innym Breacherom, ale także Strażnikom kontrolowanym przez A.R.M., którzy będą próbowali powstrzymać włamania. W razie potrzeby A.R.M. użyje również potężnych Heroldów, aby położyć kres próbom włamań.

The Breach to Net Crawler z charakterystycznym systemem zarządzania zasobami, mechaniką zbierania zestawów i zmiennymi mocami. Twoim celem jest rozprzestrzenianie wirusów w bazie danych, jednocześnie zbierając jak najwięcej informacji. Będziesz mógł rozwijać swojego Avatara, infekować wirusy, walczyć ze Strażnikami i innymi Avatarami, eksplorować pomieszczenia Gene.sys, ale także instalować programy i używać kodów do manipulowania bazą danych zgodnie z własnymi potrzebami.

Spektakularne dwukolorowe figurki i ich oszałamiające kreacje graficzne pozwolą ci w pełni zanurzyć się w świecie gry, dając możliwość spersonalizowania i zidentyfikowania swojej roli jako Breachera.
Twoje zwycięstwo może doprowadzić do przebudzenia większej świadomości w kierunku lepszego świata, a porażka popchnąć całą ludzkość ku mrocznemu i nieoczekiwanemu losowi!

Każdy grafika i każda figurka to nowe wyzwanie podjęte przez zespół artystyczny, w skład którego wchodzą ilustratorzy, graficy i rzeźbiarze, których jedynym celem jest stworzenie wiarygodnej i urzekającej oprawy. Zanurzysz się w tym niesamowitym świecie Cyberpunk z cechami Fantasy, który wywodzi się z Sine Tempore i reprezentuje prequel D.E.I. (Divide et Impera).
Dzięki nowoczesnej technologii druku 3D, mogli zagłębić się w niesamowite detale, aby każdy model był małym arcydziełem. Wszystkie modele są w skali 38mm, zgodne z większością nowoczesnych gier. Poniżej możesz zobaczyć skalę figurek w grze The Breach.

Aby stworzyć ten projekt, rzeźbiarze z Ludus Magnus Studio, Fernando Armentano i Tommaso Incecchi, przeszli samych siebie, dając prawdziwe życie nowym modelom. Doświadczenie, które nabyli w ciągu ostatnich kilku lat, daje nam pewność, że będziesz miał w swoich rękach jedne z najlepszych figurek w branży hobbystycznej.

Poniżej prezentujemy figurki, które zostały fizycznie pomalowane przez świetnych artystów. Zobaczcie sami jak to świetnie wygląda.

Przewidywany termin wysyłki: listopad 2023

Korporacja Achab użyła swojej najbardziej śmiercionośnej broni w obronie swojej bazy danych: Prometeusza! Pierwszej Klasy Tytan, przeciwnik tak przerażający, że aby przetrwać, Breachersi będą musieli odłożyć na bok dzielące ich różnice i… współpracować! To rozszerzenie wprowadza do gry The Breach tryb kooperacji. Gracze będą musieli skoordynować walkę, aby pokonać gigantycznego Prometeusza i jego Aithony. Breachersi będą również mogli liczyć na nowy model Avatara, aby stawić czoła temu nowemu wyzwaniu! Nero jest gotowy siać płomienie i zniszczenie w Sieci, o ile kontrolujący go Breacher będzie w stanie zarządzać jego niszczycielskimi mocami!

Serwery Erebus są krzemowym sercem tajemniczej wiedzy korporacji, od której wszystko się zaczęło. Nikt nie zna fizycznej lokalizacji serwerów, dlatego nie ma do nich bezpośredniego dostępu. Ten obszar jest dobrze chroniony przez… Agentów!

Agenci to sprytna sztuczna inteligencja, także oprogramowanie zapobiegające śledzeniu nie wystarczy… są zarządzane bezpośrednio przez niesamowicie inteligentnych włamywaczy, których uwiodła moc i bogactwo, jakie może im zapewnić A Corp. Jeśli zobaczysz jednego Agenta, nie trać czasu, jedna sekunda może zrobić ogromną różnicę. Natychmiast się ukryj, uruchom procedury i aktywuj systemy. Nie pozwól im cię zobaczyć!

Erebus pozwoli ci grać… w trybie drużynowym!
Jedna grupa graczy przeprowadzi misję będąć Breachersami, a druga wcieli się w rolę Agentów! Zadaniem Agentów jest blokowanie informacji, aby utrudnić Breacherom odzyskanie sił. Agenci, pozostając w służbie Korporacji, będą mieli możliwość przejęcia kontroli nad I.C.E. Wykorzystaj je na swoją korzyść dzięki nowej kości zdalnego sterowania. Agenci mogą również zmusić Breacherów do użycia specjalnej kości zakłócającej w celu zainfekowania bazy danych, co jeszcze bardziej utrudni cały proces.

Grając z tym rozszerzeniem, możesz organizować wyzwania „Agenci kontra Hakerzy”, w wielu różnych formatach: od klasycznych 1vs1 do 2vs2, a nawet 3vs3, ale także ekscytujące asymetryczne mecze, takie jak 2vs1 lub 3vs2!

Wysokiej jakości mata neoprenowa z przeszytymi krawędziami!
Z jednej strony grafika przedstawiająca standardową mapę bazy danych, która tworzy układ do umieszczenia wszystkich elementów gry dla maksymalnie 4 graczy. Po drugiej stronie można swobodnie korzystać z nietypowej konfiguracji, zachowując układ do umieszczenia wszystkich elementów gry!


Mata ma wymiary 130 x 80 cm!

Przewidywany termin wysyłki: listopad 2023

Pamiętacie mr Whitefly’a. Tak to wtedy wyglądało…

Jestem Whitefly, właśnie włamałem się na stronę Kickstarter i przejąłem kontrolę nad poniższą sekcją Cele Społecznościowe.
Odebrałem to, co nam się należy – poniższe pliki są Wasze!

Wygląda na to, że Ludus Magnus zaszyfrował niektóre pliki na serwerze ważnej agencji komunikacyjnej o nazwie BoardgameGeek. Mamy szansę ukraść agresywne oprogramowanie do włamań: Shinigami. Zhakujmy to!

Przewidywany termin wysyłki: listopad 2023

Każdy gracz wciela się w jednego Breachera, cyfrowego buntownika, który łączy się z siecią za pomocą awatara.
Breachersi i Avatary mają specjalne moce i zdolności.

Breachersi mają swoje specjalne zdolności wskazane na swoich kartach i używają niektórych specjalnych kart, aby aktywować inne zdolności i moce.

Avatary mają trzy różne miejsca, w których każdy ma swoje umiejętności:
Ruch, Atak i Uniki. Łącząc je z Breacherami, możesz stworzyć kilka różnych kombinacji, dzięki czemu każda gra będzie wyjątkowym przeżyciem!

Celem Breachersów jest zbieranie informacji, zgodnie z indywidualną kartą celu. Na początku gry Breachersi łączą się ze swoimi Avatarami i zaczynają eksplorować bazę danych Gene.sys, uzyskując dostęp do pokoju obok bramy.

Podczas tur gry Breachersi poruszają się i próbują zainfekować swoim wirusem pokoje, w których znajdują się ich Avatary. Jeśli zapora nie zareaguje, wirus może zostać umieszczony.

Umiejętnościami Avatara (ruch, atak i uniki) zarządza silnik Kostek Kodu. Za każdym razem, gdy Breacher wykonuje akcję, musi przesunąć kostkę Kodu odpowiedniego koloru na następne pole za strzałkami łączącymi. Suma kostek Kodu w jednym polu wskazuje wartość tej umiejętności (+2 za każdą kostkę odpowiedniego koloru, +1 za każdą kostkę innego koloru).

Zobaczmy przykład: Avatar chce zaatakować I.C.E. obok niego. Dzięki dwóm czerwonym kostkom kodu na polu Ataku (czerwonym), siła ataku Avatara wynosi 4, co wystarczy, aby pokonać I.C.E. (ma wartość uniku 3). Czerwona kostka użyta do akcji ataku jest przesuwana na następne pole, zgodnie ze strzałkami.

Drugą akcją Avatar decyduje się na ruch: 1 żółta kostka Kodu znajduje się w polu Ruch (żółty), więc akcja może być wykonana, wartość umiejętności wynosi 3 (1 żółta kostka plus 1 czerwona kostka). Avatar porusza się, a żółta kostka zostaje wepchnięta do pola pamięci podręcznej (szary), zgodnie ze strzałkami na karcie Avatara. Akcja Konfiguruj pozwala każdemu Breacherowi zmienić rozmieszczenie kostek kodu w różnych miejscach, zawsze podążając za strzałkami.

Liczba akcji (Kliknięć) i rekonfiguracji dostępnych dla każdego Breachera zależy od tego, ile informacji aktualnie posiada.

Akcje (Kliki) pozwalają graczom ulepszać swoje Avatary i Breachersów, bronić się, atakować i tak dalej. Za pomocą akcji Ekran Avatar może zignorować niebezpieczne efekty, takie jak cechy na karcie opisu I.C.E, wirusy i inne efekty.

Użycie akcji Konfiguracji pozwala również na dobranie karty złośliwego oprogramowania (Malware): karty te posiadają specjalne efekty, które mogą wzmocnić strategię gracza lub wygenerować nagłe zwroty akcji.

Za pomocą akcji Ulepsz, Avatar może (na przykład) otrzymać dodatkową kostkę kodu, aby poprawić swoje umiejętności w silniku kostek.

Uważaj na zaporę!
Gdy Avatar próbuje zainfekować pokój wirusem, zapora sieciowa bazy danych Gene.sys może reagować na różne sposoby, aby przeciwstawić się włamaniu.
Służy do tego kostka 8 ścienna, która odpala różne efekty.

Na planszy zapory znajduje się tor rozmieszczenia dla każdego I.C.E, który odpowiada wartości na kości 8 ściennej. Na początku gry gracze mogą wybrać dowolne I.C.E. z każdej kategorii, z dostępnych kart aktywacji.

Otrzymany wynik oznacza, że Echo I.C.E. jest aktywowany. Zapora teraz aktywnie sprzeciwia się wtargnięciu Avatara i wyśle pewne środki zaradcze.

Teraz Avatar musi walczyć z Echo I.C.E, wysłanym właśnie przez zaporę sieciową Gene.sys!

Po reakcji zapory, Echo właśnie został umieszczony w tym samym pomieszczeniu, w którym znajduje się Hugo (Avatar). Echo atakuje Avatara z wartością 4 (Krok 1), równą sile zapory.

Hugo ma wartość Obrony 3, ponieważ na jego polu obrony znajduje się jedna niebieska kostka kodu (2 punkty) i jedna żółta kostka kodu (1 punkt).
Ponieważ wartość Ataku Echo jest wyższa, niż wartość Obrony Avatara,

Hugo jest zarażony 2 wirusami (Krok 2).

Hugo postanawia wykonać Unik. Przenosi niebieską kostkę kodu z pola obrony i może teraz zignorować 1 wirusa. (Krok 3).

Pozostały 1 wirus zostaje przypisany Hugo (Krok 4).

Przewidywany termin wysyłki: listopad 2023

Figurki dostarczone z grą są niepomalowane a same komponenty
mogą różnić się od tych przedstawionych na stronie przedsprzedażowej.


/end program